Kenan Sofuoğlu'nun Oğlu

 Henüz 2 yaşında bile olmadığını söylenilen Kenan Sofuoğlu'nun oğlu babasının yolundan gideceğini Kenan Sofuoğlu'nun sosyal medyada paylaştığı bir video ile bizlere kanıtlamış bulunmaktadır. 

"Ümit ederim ülkemizi temsil eden sporcular olabilirler"

1 yaşından beri kendisiyle beraber piste dönen oğlu Zayn, "Burada eğitimlere tanık oluyor. Eğitimlerde motoru kullanırken kardeşlerini kullanmak istiyor. Önce bisikletini sonrasında da kullanmak istedim. Motoru beraber kullandı. " Bir kaplamaya başladım. 7 aydır tek başına motosiklete binebildi. "

Zayn'ın da go-kart kullanabileceğini belirten Sofuoğlu, "En büyük dileğim eğlenmeleri. Bir ihtimal sporcu olurlarsa iyi bir katkı yapabilirler, iyi bir eğitim verebilirler.

"Onu Formula 1'e götürmek isterim"

korku bulunduğunu ancak tüm önlemlerin yolda olduğunu vurgulayan Sofuoğlu, şöyle devam etti:

"esasen yarış pisti burası, trafiğe açık değil. Düşebilecekleri, zarar görebilecekleri ve yaralanabilecekleri kaldırım, bariyer veya ağaç yok. Bu anlamda endişelenmiyorum. İnsanlar eleştirebilir. Çünkü cennettiler. Tüm hayatları süresince motosiklet koltuğuna oturmadım. Söyleyecek pek bir şey bulamıyorum. Belki onun kasıtlı olarak canlı sürdüğünü görselerdi.

Gelecekte yetenekli olup olmadığına bağlı olarak Zayn'ı göreceklerini belirten Sofuoğlu, "İyi eğitimli olduğunu düşünüyorum. Artık çok eğleniyor, otomobil ve motor sürmeyi seviyor." Dedi.




Diğer içeriklerimize de bakmayı unutmayın. Motorcu Tayfa ailesi olarak sizlere sağlıklı günler dileriz.